Teamleider ICT (32-36 uur)

Vind jij het leuk om verschillende applicaties te beheren en te ondersteunen, variërend van HR, Financiën, kantoorautomatisering tot zorg? Heb jij het overzicht en coördineer je graag? Dan is deze vacature iets voor jou. Als Teamleider ICT werk je mee binnen ons team, werk je samen met meerdere klantbedrijven en leveranciers en krijg je volop de kans om je te ontwikkelen binnen het vakgebied.

Organisatie

Fundis is een netwerk van bedrijven, actief in ouderenzorg- en welzijn. Elk bedrijf is uniek. Welzijn, zorg, hulp in huishouden, revalidatie en nog veel meer. Dat doen we in verpleeghuizen, op locatie en bij mensen thuis. Door samen te werken, spelen we flexibel in op de steeds veranderende zorgvraag. We zijn ondernemend & innovatief.

Fundis Services levert zelf geen zorg, maar opereert als backoffice voor bedrijven uit het netwerk van Fundis. We ondersteunen hen op het gebied van Financiën, Personeels- en salarisadministratie, HR, ICT, Procesmanagement en Kwaliteit, Communicatie en Privacy & Informatiebeveiliging.

De functie

Als Teamleider ICT zorg je voor een goed lopend applicatieteam ten behoeve van onze 12 klantbedrijven uit het netwerk van Fundis. Denk aan:

  • Dagelijkse aansturing van het applicatiebeheerteam dat momenteel bestaat uit 1 Applicatiebeheerder en 2 ICT-ondersteuners;
  • Verantwoordelijk voor de personele aangelegenheid van de teamleden, incl. verzuim.
  • Opstellen van het jaarplan en bijbehorend budget;
  • Als aanspreekpunt van het team help jij met het bevorderen van de communicatie tussen de eindgebruikers en leveranciers.
  • Beheer van SaaS-applicaties op het gebied van identity acces management (IAM) en incidentmanagement. Het werkplekbeheer is uitbesteed aan een externe partij;
  • Hands-on meedraaien;
  • Verantwoordelijk voor de uitrol van releases, meedenken over changes, koppelingen en het aandragen van verbetervoorstellen;
  • Verantwoordelijk voor contractmanagement met ICT-leveranciers;
  • Leiden en participeren in (organisatiebrede) projecten

Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO kennis- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring als applicatiebeheerder of een soortgelijke rol;
  • Ervaring in een leidinggevende/ coördinerende rol;
  • Praktisch ingesteld met een hands-on mentaliteit;
  • Ervaring en kennis van zorgapplicaties/binnen de zorg is een sterke pré.
  • Je hebt kennis van Microsoft-toepassingen zoals Teams, Sharepoint en Outlook.

Wat bieden wij?

  • Salaris conform CAO VVT, FWG 55, min.€ 3.337,94 max. € 5.029,15 op basis van 36 uur per week
  • Een vakantietoeslag van 8%
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Optioneel (gedeeltelijk) thuis werken & flexibele werktijden
  • Deelname aan het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden en fiscale uitruilmogelijkheden
  • Pensioenopbouw bij pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Lidmaatschap bij Vierstroom Ledenservice, met o.a. korting op uitstapjes
  • Aantrekkelijke collectieve verzekeringen

Procedure

Voor meer informatie over de functie kun je bellen met Judith Roos, 06-29412662. Solliciteer uiterlijk 9 december door je motivatie en CV te mailen aan: personeelszaken@fundisservices.nl.