WelThuis uitgeroepen tot branchewinnaar

nominatielabel-2016WelThuis is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar van de Ondernemersprijs 2016 in de verpleeghuisbranche.

Volgens de nominatiecommissie onderscheidt WelThuis zich door de grote knowhow op haar vakgebied en haar grote klant- en servicegerichtheid. “Innovatie is het sleutelwoord bij WelThuis. De organisatie is continu bezig om haar diensten zo optimaal mogelijk te laten aansluiten op de wensen van haar cliënten. Cliënten kennen WelThuis inmiddels als een betrouwbare zorginstelling die probeert hen zo goed mogelijke zorg te verlenen”. De nominatiecommissie ziet WelThuis als een vooruitstrevende organisatie in de verpleeghuisbranche met een 100% focus op de cliënt.

Trots
WelThuis is trots op deze mooie prijs. “Wij hebben inderdaad de ambitie om met gedrevenheid en passie en met oog voor onze cliënten, hun mantelzorgers en onze medewerkers en vrijwilligers te blijven innoveren. We kijken altijd naar wat kan er wel”, aldus Vivian Broex, directeur WelThuis. Fundis is blij met de woorden van de nominatiecommissie en feliciteert WelThuis met de toekenning van de award.

WelThuis op TV
Op zondag 13 november wordt een filmpje van WelThuis vertoond  tijdens het TV-programma De Succesfactor op RTL 7 om 12.55 uur. Op zaterdag 19 november om 12.55 uur wordt de uitzending nogmaals vertoond.

Interviews
Voor het TV-programma is Jannette de Bruijn, zorgmedewerker in De Lindescote geïnterviewd. Zij vertelt over de toegevoegde waarde van het Elektronisch Cliëntdossier. Een dochter van een bewoonster vertelt wat er voor familie zo fijn is aan inzage in het dossier van je naaste. Naast een filmpje voor TV is er ook een uitgebreidere internetversie in de maak. In de internetversie vertelt Patrizia van de Pligt over de nieuwbouwlocatie in Linschoten en de visie van WelThuis op de zorgverlening aldaar.

Social media
WelThuis gaat de filmpjes en andere door het NBSA instituut beschikbaar gestelde communicatiemiddelen de komende tijd voor diverse communicatiedoeleinden inzetten. Uiteraard wordt op de Facebookpagina aandacht besteed aan het winnen van de award en gaat WelThuis ook twitteren. Deel, like of retweet de berichtgeving van WelThuis!